27 Ağustos 2010 Cuma

Ufuk Bayraktar '' Genç Dayı ''

ufuk bayraktar. nam-ı diğer genç dayı. biraz futbol temalı bir başlık oldu ama ona bu sıfatı uygun buldum zira kendisi '' ezel '' dizisine giriş yapmış olup ramiz karaeski yani dayı'nın gençliği rolüyle karşımıza çıkacak.

bu habere herhalde en çok sevinenlerden biri benim çünkü '' kader '' ve
'' ali'nin sekiz günü '' filmlerindeki oyunculuğuyla beni mest etmişti ufuk bayraktar. özellikle '' kader '' de umutsuz bir aşk'ın peşinde paramparça olmuş, ne yaptığını bilemeyecek kadar kendini kaybetmiş bir karakteri o kadar gerçekçi oynuyor ki kendinizi o adamın yerine koymaktan alıkoyamıyorsunuz. hele bir de benim gibi hayatınızdan kesitler buluyorsanız. '' ali'nin sekiz günü '' filminde ise kötü çocuğu '' budur abi '' dedirterek oynuyor. ettiği küfürleri bile o kadar sağlam söylüyor ki sanki mahallenizdeki o sert abilerden biri rol kesiyor gibi hissediyorsunuz. en azından ben öyle hissettim :)

kendisinin özgeçmişinden de birazcık bahsedecek olursak ; 1981 istanbul doğumlu. oyunculuk eğitimi almamış. zeki demirkubuz'un keşfi. rol aldığı filmler ; ali'nin sekiz günü, girdap, yumurta, kader ve iklimler.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder