29 Ağustos 2010 Pazar

'' Inception '' Kaçırılmaması Gereken Film


sonunda dün gece itibariyle bu nefis filmi izleyenler arasında bulunuyorum. daha önce eşine pek rastlanmayan kurgusuyla ve bir an bile düşmeyen temposuyla gerçekten övgüyü fazlasıyla hakeden bir film olmuş inception.

filme gitmeden önce yaptığım araştırmalarda filmin karmaşık bir senaryosu olduğu yönünde yorumlar okudum. açıkçası yorumlayanların haklılık payı var zira filme gittiğim arkadaşlarımda da bunu gördüm. yine de bana çok karışık gelmedi, sadece filmi dikkatli izlemek ve aradaki ayrıntıları kaçırmamak gerektiğini düşünüyorum.

inception hakkında yazı yazarken leonardo dicaprio'dan bahsetmemek olmaz tabi. gönül rahatlığıyla harika bir iş çıkarmış olduğunu söyleyebilirim. the basketball diaries'den beri takip ettiğim bu adamın gelişimine şapka çıkarmamak el'de değil.

son olarak diyebileceğim tek şey ; gidin görün kardeşim :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder